فروش چراغ و آویز

ساخت وبلاگ

لامپ هالوژن از یک رشته تنگستن (که درون یک محفظه‌ی پر شده با گاز بی اثر و کمی هالوژن قرار گرفته است) تشکیل شده است. هنگامی که انرژی برق وارد لامپ هالوژن می‌شود، گاز هالوژن باعث داغ شدن سیم تنگستن و در نهایت تولید نور سفید رنگ از آن می شود.

تامین برق و نورپردازی یک موضوع بسیار مهم و ضروری در طراحی ساختمان است. لامپهای هالوژن از آن دسته لامپها میباشد که بسیار زیاد مورد توجه قرار میگیرد. 

این لامپها نوعی لامپ رشته ای هستند و در انواع مختلف تولید می‌شوند. لامپ های هالوژن با انعکاس نور روی دیوار باعث ایجاد یک نورپردازی زیبا و بی نظیر در فضا میشود و زیبایی فضا را دوچندان میکند، به همین دلیل در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد استفاده میشود. 

سایر محصولات سایت فروشگاه لوستر نوربازار:

لامپ حبابی

لامپ fpl

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 14:30

چراغ پارکی به نوعی از چراغ ها گفته می شود که در پارک ها، فضای سبز، حیاط ویلا، محیط های خیابانی و .. نصب می شود. چراغ حیاطی، چراغ باغی ، چراغ خیابانی نیز از خانواده چراغ پارکی می باشند. چراغ های پارکی دارای تنوع بالایی هستند که علاو بر روشنایی ، زیبایی خاص به فضای سبز با محوطه مورد نظر شما می بخشند. همچنین میتوان برای چراغ پارکی از لامپ های معمولی و یا لامپ های رنگی نیز استفاده کرد. امروزه زیباسازی و سبک روشنایی محیط پارک ها و خیابان ها اهمیت بالای پیدا کرده به همین دلیل، تنوع محصولات در این زمینه نیز زیاد شده تا بتوان پاسخگوی نورپردازی هر محیطی باشد.

انواع چراغ پارکی :
چراغ پارکی پایه بلند
چراغ پارکی پایه متوسط
چراغ پارکی پایه کوتاه

 

محصولات مرتبط در سایت فروشگاهی نوربازار:

چراغ ریلی

چراغ روکار

چراغ توکار

 

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 17:26

لامپ  FPL مدل جدید از سری لامپ های فلورسنت است که بسیار مورد استفاده است. این لامپ طول عمر بالایی دارد،عمر این  لامپ در حدود 30000 ساعت است.جنس این لامپ از پلاستیک حرارتی است که در برابر گرما و حرارت آن را ایمن نگه می دارد.در ساخت لامپ اف پی ال از هیچ گونه مواد سمی همانند جیوه استفاده نشده است و دارای پرتوهای سمی و ماورا بنفش هم نمی باشد . به همین دلیل از این لامپ به عنوان دوست دار محیط زیست هم یاد می شود.لامپ FPL  در سه نوع رنگ آفتابی، مهتابی و یخی تولید می شود و در زمان خرید امکان انتخاب رنگ برای خریدار وجود دارد.

مزیت های استفاده از لامپ های FPL

در ساختش از فسفر کمتری استفاده شده و سازگار با محیط زیست است.

طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتر

تنوع در رنگ

با زدن کلید سریع روشن می شود

توانایی روشنایی بالا

چون پایه های آن بصورت سوزنی هستند قابلیت اتصال به سوکت های جدید را دارند

حداقل طول عمر آن 8000 ساعت است

 

 

دیگر محصولات موجود در نور بازار:

لامپ ادیسونی

لامپ هالوژنی

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 13:02

چراغ های دکوراتیو دارای فرم های هندسی برجسته و مختلفی می باشند که با داشتن ظاهری زیبا از مهم ترین بخش های طراحی نوین در نورپردازی های تخصصی و تزیینی هستند بنابراین استفاده از چراغ های دکوراتیو محیطی در زیباسازی محوطه های ساختمانی و نمای بیرونی ساختمان ها اهمیت دارد.

طراحی زیبا و مدرن چراغ های دکوراتیو ، فضایی کلاسیک را ایجاد می کند بنابراین برای نورپردازی محوطه های ورودی هتل ها ، مجموعه های پذیرایی و سالن های همایش استفاده از این چراغ ها مناسب است همچنین توجه داشته باشید که این نوع از چراغ های دکوراتیو به دلیل استفاده در محیط باز باید از فلزات مقاوم و با کیفیت و در عین حال زیبا ساخته شوند تا در اثر قرار گیری در برابر عوامل طبیعی قابلیت خود را از دست ندهند.

 

محصولات مرتبط در سایت فروشگاهی نوربازار:

چراغ ریلی

چراغ روکار

چراغ توکار

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 13:07